Nominasjonsprosessen mot slutten

Foto: Freeimages.com

Våler Venstre har gjennomført en rekke åpne lokallagsmøter, hvor interesserte har kunnet delta og bli mer kjent med hva vi står for.

Blant annet hadde lokallaget et møte hvor både Venstre fylkespolitiker Erik Ringnes og leder i Mental Helse Våler Finn Kristiansen deltok, og hvor det ble gode diskusjoner om psykisk helse, empowerment og samfunnsutvikling, for å nevne noe.

Torsdag 19. mars ble selve nominasjonsmøtet avholdt. Det ble preget av god stemning, og gode diskusjoner om hvordan lista og rekkefølgen skulle se ut. Best av alt er at resultatet framstår som omforent, og som en løsning hvor alle er fornøyde med resultatet også for egen del. Det gjenstår noen mindre avklaringer, og lista offentliggjøres derfor etter planen først om et par dager.

– Jammen er det godt med en slik herlig gjeng! Lista blir offentlig på søndag. Gled dere!, sier Ola Nystuen i en kommentar.

Ola Nystuen er velkjent for de fleste i Våler, og er en av forsterkningene på Venstrelaget fram mot og i neste periode.

Lokallaget har allerede fått gratulasjoner med prosessen og en veldig god liste fra fylkeslaget, ved både Sjur Skjævesland og Erik Ringnes.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**