Bli med på valgkampen

Isegran, Fredrikstad, Foto: Trond Svandal

Venstre setter folk først – til det trenger vi folk!

Brenner du for å gjøre en forskjell? Har du lyst til å bidra? Er du enig med mye av det Venstre står for – og vil være med i valgkampen?
Vi trenger deg og ditt bidrag.

Venstre vil gjøre en forskjell i Fredrikstad. Vi vil satse på en grønnere og mer klimavennlig by. Vi vil ha en mer ambisiøs skole, med mer frihet for lærerene men også strenge krav til kvalitet. Vi vil hjelpe de svakeste i byen vår, de som faller utenfor, barn i fattige familier og andre som vi trenger å se. Vi vil skape grobunn for et blomstrende næringsliv som skaper nye arbeidsplasser.

For å få til det må vi ha drahjelp i valgkampen. Vil du bidra mye eller lite, er det bare å ta kontakt. Det kan være alt fra å dele ut flyere, stå på stand, banke på noen dører i nabolaget eller bare delta i diskusjonene i lunsjen på jobb.

Ta gjerne kontakt hvis du vil være med på laget frem mot valget! Ring Trond Svandal, tlf 480 53 940 eller send en epost til [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**