Program for perioden 2015 til 2019

Programforside Mennesker. Miljø. Kunnskap

Haugesund Venstres bystyrevalgprogram for perioden 2015- 2019 ble vedtatt på medlemsmøte 3. mai 2015, og er nå ferdigstilt. Les hva Venstre vil få til i neste fireårsperiode.

Hele programmet kan du laste ned her

Programvindu

Nå foreligger også vårt program i sin helhet i elektronisk versjon med muligheter for tekstforstørrelse, øket kontrast og tekst til tale funksjon. Programmet har også innebygget søkefunksjon som gjør det enkelt å finne emner du er opptatt av. Du kan laste ned versjoner av programmet for Mac eller Windows ved å følge de aktuelle lenkene her:

Last ned Mac-versjon

Last ned Windows-versjon

Programmene krever skjermoppløsning på minst 1200 x 720 og du må tillate at maskinen laster ned og installerer programmer fra internett. Du finner mer ut om hvordan du gjør dette i informasjonen om ditt system. Du finner en instruksjonsvideo som viser hvordan du kan bruke programmet på denne siden.

Du kan også laste ned vår brosjyre i pdf-fomat her.

There is also an English version of our brochure available for download here.

Vi har laget en elektronisk versjon av vår brosjyre med større tekst og muligheter for syntetisk tale. Last ned Mac-versjonen eller Windows-versjonen av den elektroniske brosjyren. Merk at programmet krever skjermoppløsning på minst 1200 x 800, og at enkelte maskiner kan være satt opp slik at de ikke automatisk godtar programmer som er lastet ned fra internett. Se i tilfelle bruksanvisning for ditt operativsystem for å finne ut hvordan du likevel kan bruke programmet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**