Abid møter Harstad

- Da jeg syklet fra Lindesnes til Nordkapp så jeg hvor stort behov det er for å utbedre landets veier, sier Abid Q. Raja, Foto: Venstre

Venstres stortingsrepresentant Abid Raja sykler fra Lindesnes til Nordkapp for Venstre, og på hjemreisen mønstrer han av Hurtigruten for et besøk i Harstad mandag 20.juli. Harstad Venstre ser fram til et godt besøk. Her skal Raja møte vinnerne av næringslivsprisen i Harstad, få orientering om Harstadpakken, Bjarkøyforbindelsene og Hålogalandspakken og møte Arctic Race of Norways Knut-Eirik Dybdal.

Tidsplan:

Raja ankommer Harstad med sørgående hurtigrute

Cirka 08.30: Lykke & Lukas: Uformell samtale omkring bordet her, med orientering om suksessbedriften og faktorene som gjorde at de fikk det til.

10.00: Statens Vegvesen: Møte om Harstadpakken, Bjarkøyforbindelsene og Hålogalandsveien.

For 2.nestleder i Stortingets Transport- og kommunikasjonskomité er spesielt Hålogalandsveien nyttig å kjenne til. Denne er ennå ikke er gjennom de endelige politiske beslutningene.

12.00: Knut Eirik Dybdal, Arctic Race of Norway: Møtested: Ved trofeet på torget. Hvilket behov for politisk drahjelp har ARN for å få statlig finansiering?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**