Helene Z. Skulstad nestleder i komite for oppvekst, kultur og nærmiljø

Foto: Jo Straube

I konstitueringen av bydelsutvalget fikk Venstre komitenestleder i komite for oppvekst, kultur og nærmiljø. Alle partiene er representert i alle komiteene i Gamle Oslo. For Venstre møter Tommy Hagen i byutviklingskomiteen og Susanne Bondevik i helse og sosial. På gruppens konstituerende møte ble Leif Roberg valgt til gruppenestleder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Ved bydelsvalget fikk Venstre, en representant i bydelsutvalget i Gamle Oslo, Helene Z. Skulstad. Det er en færre enn i forrige periode. Leif Roberg er hennes første vara, med Tommy Hagen som andre vara.

– Gjennom hele valgkampen har vi i Venstre vært tydelig på vårt engasjement for barn og unge og nærmiljøet i nabolagene våre, derfor er jeg ekstra glad for at det er i komite for oppvekst, kultur og nærmiljø vi får komitenestleder, sier gruppeleder Helene Z. Skulstad. Komiteen skal ledes av Olaf Svorstøl fra Rødt.

Mer om fordelingen av verv her.

Utnevnelse av representanter til tilsynsutvalg, råd og driftsstyrer skjer førs i bydelsutvalgets møte i november.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**