Førde Venstre er blitt til Sunnfjord Venstre

Det siste årsmøtet i Førde Venstres historie vart avvikla i Førde 1. februar 2017. Årsmøtet vedtok då å slå seg saman med Jølster Venstre og Naustdal Venstre i eit nytt Sunnfjord Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Med det er Førde Venstre lagt ned. Sunnfjord Venstre har tatt over dei rettar og pliktar Førde Venstre har hatt. Det betyr m.a. at denne nettsida etterkvart vil bli arkivert og lagt ned til fordel for ny nettside for Sunnfjord Venstre. Enn så lenge kan du få informasjon på Facebook-sida til Sunnfjord Venstre.

Det nye styret i Sunnfjord Venstre.
Frå venstre: Kurt Hafstad, Ole Magnus Kapstad, Eivind Husabø, Birgit Tansøy, Anne Mette Hjelle, Halfdan Brandtzæg, Vigdis Tonning og Åge Avedal.

Styret i Sunnfjord Venstre er:

Leiar: Åge Avedal (1 år)

Nestleiar: Vigdis Tonning (2 år)

Styremedlem: Eivind Husabø (2 år)

Styremedlem: Anne Mette Hjelle (1 år)

Styremedlem: Birgit Tansøy (1 år)

1. varamedlem og kasserar: Halfdan Brandtzæg (1 år)

2. varamedlem: Ole Magnus Kapstad (1 år)

3. varamedlem: Kurt Hafstad (1 år)

Valkomité:

Leiar: Jan Taule (2 år)

Medlem: Oddvar Svidal (2 år)

Medlem: Hildegunn Risnes Gjelsvik (1 år)

Revisorar:

Jan Haarklau (2 år)

Knut Gunnar Fonn (2 år)

Om du ønskjer kontakt med det nye Sunnfjord Venstre, kontakt styreleiar Åge Avedal, mobilnr.: 970 72 734 e-post: [email protected]

Du kan få oppdatert informasjon om Sunnfjord Venstre på Facebook-sida, der du også kan sende direktemelding om du ønskjer kontakt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**