Bli med på Venstreskolen 1 i april og mai

Venstre

* Lyst på innblikk i Venstres ideologi og historie?
* Interessert i å vite hvem som jobber for Venstre på Stortinget, i organisasjonen og hvordan vi utvikler vår politikk, og hvem som egentlig bestemmer?
* Har du tenkt på hvordan Venstre fungerer som partiorganisasjon og hvordan du og jeg kan påvirke samfunnet politisk?
* Eller vil du ganske enkelt bli kjent med noen flere hyggelige Venstrefolk?

Trøndelag Venstre inviterer våren 2018 nye medlemmer og andre som ønsker å pusse litt på kunnskapen om Venstre til Venstreskolen trinn 1.

Kurset strekker seg over 4 timer, og tar for seg Venstres historie og ideologi, Venstre som organisasjon og politisk arena. Kanskje vil du bli mer bevisst på ditt forhold til å være politisk aktiv, og kanskje vil du etter denne kvelden ønske å delta i lokaldemokratiet i din hjemkommune? Eller kanskje blir du rett og slett bare litt mer opplyst og klokere etter en kveld sammen med andre hyggelige Venstrefolk.

Alle lokallagsmedlemmer i fylket er hjertelig velkommen til å delta på kurset som holdes av Trøndelag Venstres kursholdere.

Kurskveldene blir som følger:

26. april kl. 17.30-21.30 på Trondheim Venstres kontor i Kjøpmannsgata 42 (Olavskvartalet).
Kursleder: Marthe Strickert

3. mai, kl. 17.30-21.30 på Trondheim Venstres kontor i Kjøpmannsgata 42 (Olavskvartalet).
Kursleder: Knut Øye Brandsås

Kurset er gratis og uforpliktende. Ta gjerne med deg en venn!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**