Møt stortingsrepresentant Jon Gunnes 26. mai

Jon Gunnes
Jon Gunnes, stortingsrepresentant for Sør-Trøndelag., Foto: Ole Kirknes

Nysgjerrig på Venstres politikk? Har du lyst til å lære mer om hvem vi er og hva vi står for? Eller kanskje du har innspill til politiske saker vi bør jobbe med både på kort og lang sikt?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Trondheim Venstre inviterer til åpen dag med stortingsrepresentant Jon Gunnes på vårt kontor lørdag 26. mai.

Det å bli bedre kjent med Venstre kan føre til så mangt – bare du er nysgjerrig. Jon Gunnes var aktivist for å få plass til barna i barnehage. Høsten 1989 slo han til da Trondheim Venstre hadde en «Bli kjent med Venstre» dag. I dag er han stortingsrepresentant. Før han ble stortingsrepresentant var han kommunalråd for Venstre i Trondheim. Jon Gunnes kjenner til Venstres politikk godt både lokalt og nasjonalt.

Lørdag 26. mai kommer han til Trondheim der alle som vil kan komme og snakke med Jon om Venstres politikk. Vi har åpent hus fra 12.00 til 14.30 på vårt kontor i kjelleren på Olavshallen (inngang fra Kjøpmannsgata 42). Vi ønsker alle velkommen.

Er du nysgjerrig på Venstres politikk, er dette en unik mulighet til å bli kjent med Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**