Har banket på flest dører

Foto: Benedicte Røvik

I dag kom stortingsrepresentant, Abid Raja, på besøk til Hamar for å gjøre stas på Stig. Hamar Venstre har banket dører hele sommeren og dette har blitt lagt merke til i Venstremiljøet.

Gjennom sommeren har vi brukt mye tid på å banke på dører til Hamars befolkning. Dette er det desidert hyggeligste delen av valgkampen og det er så fint å høre direkte fra Hamars befolkning hvor skoen trykker. Vår ordførerkandidat, Stig Vaagan, har utmerket seg sammen med Hamar Venstre når det gjelder dørbank. Og dørbanken har blitt en integrert del av hverdagen for våre kandidater her på Hamar. Derfor var det ekstra stas å bli lagt merke til og få et besøk av Abid i innspurten av valgkampen. Abis overrakte blomster til Stig og skrøt til Hamar Arbeiderblad over hvor imponert han er av valgkamparbeidet på Hamar. Vi benyttet også anledningen til å spille inn våre saker til Abid som han kunne ta med seg tilbake til Stortinget deriblant østlig trasé og dobbeltspor gjennom Hamar.

Journalist, Stian F. Steinsvik, dekket overraskelsesbesøket og saken kan du lese her. (Kreves abonnement)

Her kan du se Abid som overrasket Stig på stand på CC Stadion.

Her er et knippe bilder: