Bli med på digitalt bokbad med Abid

Abid Raja
Mandag 13. desember blir det digitalt bokbad med vår egen nestleder, Abid Raja. Det skjer i tidsrommet 19:00 til 19:45. , foto: Johan Malvik

Mandag 13. desember blir det eksklusivt digitalt bokbad med vår egen nestleder, Abid Raja. Det skjer i tidsrommet 19:00 til 19:45. Du er velkommen, og velkommen til å ta med familiemedlemmer og venner.

Det blir direktesending fra Cappelen Damms bokhandel Halvbroren i Oslo. Der møter du Knut Gørvell fra forlaget i samtale med Abid (13.12.2021: 19:00 – 19:45.)

Direktelenke til arrangementet

– Muligheter for alle

Abid er beviset på at en god skole og trygge voksne som ser hver enkelt barn – kombinert med enorm stå-på-vilje – kan gjøre en enorm forskjell i et menneskes liv. Han hadde alle oddsene mot seg, men har likevel fått frihet og muligheter han som liten bare kunne drømme om. Tidligere i høst vant han Bokhandlerprisen for biografien «Min skyld». Boka har nå et opplag på 68.000 bøker, og ligger på toppen av «bestselgerlisten» utarbeidet av Bokhandlerforeningen. Som politiker jobber Abid for at alle barn skal få de mulighetene han fikk. Som Venstremedlem er du med på det prosjektet.

Signert hilsen

Mandag 13. desember vil det være mulig for dere å bestille signert utgave med personlig hilsen. Den leveres i posten i løpet av noen dager, og du kan bruke denne lenken hos Norli mellom kl. 10-22.

Abid Raja "Min skyld", 2021
Abid Raja “Min skyld”, 2021