Trondheim Venstre trenger innspill til nytt valgprogram!

Bli med å bestemme Trondheim Venstres valgprogram 2023-2027!, foto: darolti dan, @daroltidan på unsplash.com, grafikk: Vebjørn Arff
Kjære venstremedlem/trondhjemmer!
Trondheim Venstre er i gang med arbeidet som skal lede fram til nytt valgprogram for perioden 2023-2027. Valgprogrammet ligger til grunn for vårt arbeid i bystyret, og er bindende for partiets folkevalgte. Derfor er det viktig at vi får så mange innspill som mulig i programprosessen! Dette er en unik mulighet til å påvirke den politikken Venstre skal føre i bystyret i neste periode, og jo flere gode og konkrete innspill vi får, jo bedre og mer solid blir politikken som føres i bystyret framover.
Programprosessen foregår i to runder. Etter første innspillsrunde utarbeider programkomitéen et førsteutkast som sendes ut på høring til nye innspill og endringsforslag. Deretter vil programmet bli endelig vedtatt på Trondheim Venstres årsmøte i januar 2023. I denne første runden ber vi om innspill til smått og stort. Hvilke saker ønsker du at Venstre skal løfte fram i neste periode? Er det noen saker du mener partiet bør skifte kurs i eller prioritere høyere? Alle innspill mottas med stor takk og glødende interesse, og blir med glede tatt med i prosessen fram mot utkastet til nytt valgprogram.
Du kan sende inn dine innspill i dette skjemaet, innen 25. april.
Vi håper å høre fra deg!