Nyansatt fylkessekretær i Rogaland Venstre

Sondre Undheim Lokøy, Foto: Enok Gnova

Sondre Undheim Lokøy er nyansatt som heltids fylkessekretær i Rogaland Venstre. Som fylkessekretær vil hovedoppgavene hans være å bistå fylkesstyret med organisatoriske gjøremål fram mot lokalvalget i 2023.

Sondre Undheim Lokøy er 20 år og kommer fra Undheim i Time kommune. Han meldte seg inn og har vært aktiv i Unge Venstre og Venstre i underkant av 2 år, da etter to perioder som fylkesleder for Elevorganisasjonen i Rogaland. I tillegg til å være ny fylkessekretær er han også leder av Rogaland Unge Venstre. Sondre er å finne på valglistene både i fylket og kommunen ved det kommende valget, og har stor tro på at Venstre vil gjøre et bra valg i hele Rogaland. Han er særlig opptatt av frihet i skolen, kollektivtransport og naturvern.

Arbeid med listestilling, planlegging, koordinering og gjennomføring av valgkampaktiviteter vil stå sentralt i arbeidet hans som fylkessekretær. Sondre vil være å finne sammen med både fylkestingsgruppa og bystyregruppa i Stavanger, samt på Venstres kontorer i Søregata 11.

Vil du ha tak i han, skriv en e-post eller ring han, og velkommen innom Venstres kontorer på en kopp kaffe.

Er det planlagt Årsmøte eller annen aktivitet i ditt lokallag kan dere gjerne invitere Sondre, da han ønsker å bli bedre kjent med de ulike lokallagene rundt om i fylket.

Kontaktinformasjon: