Suzy Haugan

Suzy Haugan er en dedikert kommunikasjonsrådgiver og en skikkelig fighter for folkets beste fra Tønsberg. Vi er stolte over å ha henne som Vestfold Venstres 2. kandidat til fylkestinget.

Med over 10 års erfaring innenfor design og kommunikasjon har Suzy vist at hun har ferdighetene som trengs for å få ting gjort. Hun er full av kreative ideer og vet akkurat hvordan hun skal gjennomføre dem.

Men det er mer! Suzy brenner for naturen og klimaet vårt. Hun vil beskytte norsk natur og sikre en bærekraftig framtid. Hun ønsker å sette fokus på viktigheten av å ta vare på naturen vår.

Som gruppeleder for Tønsberg Venstre er Suzy midt i kampen for å bevare naturen i Tønsberg. Hun sier klart fra når det er snakk om å bygge ned skogsområder for å lage boliger. Hun mener at vi må ta vare på nærnatur og grønne lunger i kommunen, slik at vi kan ha små pusterom i hverdagen og flotte steder å være sammen med familien.

Suzy Haugan oppfordrer oss alle til å engasjere oss og si vår mening om arealplanen. Hun vil at vi skal snakke med politikerne og vise hvor viktig det er å bevare naturen vår. Hun kjemper for en bærekraftig utvikling som tar vare på både mennesker og miljø.

Les mer om dette her: https://www.tb.no/er-du-glad-i-naturen-da-angar-arealplanen-deg/o/5-76-2093871