Til innhold

Oddvar Godø Elgvin

Oddvar Godø Elgvin (27 år) fra sentrum er Arendal Venstres representant i Arendal Havn, og 2 vara i oppvekst- og kulturutvalget.

Oddvar er født og oppvokst arendalitt. Han har bakgrunn fra gründerskap og næringsliv, hvor han allerede på videregående startet egen virksomhet innen medier og filmproduksjon, Batfish AS, som han drev for fullt i over 5 år.

Oddvar har også jobbet med markedsføring av elektriske båter i det lokale gründerselskapet Green Waves, men han er i dag ansvarlig for innholdsproduksjon og sosiale medier i kraftkonsernet Å Energi. Bortsett fra et par år på Island med hun som i fjor ble kona hans, har han i hele sitt liv bodd i Arendal.

Han har nylig blitt pappa for første gang, og vil etter hvert lære seg noe om offentlig tilbud for småbarnsfamilier – og barnehager. Han har et stort engasjement for byen vår og drømmer om at Arendal skal bli Sør-Norges nye hub for internasjonalt og lokalt næringsliv, familieliv, tilflytting og spennende samskaping på tvers av kultur, næringsliv, frivillighet og andre engasjement.