Nytt styre i Rana Unge Venstre

Rana Unge Venstre avholdt denne helgen sitt årsmøte, hvor det ble valgt et nytt styre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Erik Sundrønning ble valgt til ny leder, mens Stine Marie Bakjord og Richard Dahlberg Andresen ble valgt til første og andre nestleder. Styret for øvrig består av Tuva Solstrand, Sindre Johansen, Hanne Stormo og Amanda Bronder.

«Jeg ser frem til å jobbe med styret fremover, og lage god liberal politikk i Rana. Jeg håper vi klarer å engasjere andre ungdom frem mot valget til neste år, og at vi kan føre et godt samarbeid med moderpartiet. Jeg har troen på at Venstre kan gjøre et brakvalg til neste år, så fremst vi fører god politikk, og sprer budskapet vårt på en god måte», sier Erik Sundrønning.

Rana Unge Venstre ønsker et tett samarbeid med moderpartiet i Rana neste år. «Venstre skal ikke bare representeres av veteranene. Venstre skal også representeres av de unge, liberale sjelene som finnes. De har vi en del av i Rana. Vi må vise at Venstre er et parti for ungdommen; Venstre var eksempelvis det eneste partiet i Rana som stemte for å søke som forsøkskommune for stemmerett for 16- og 17-åringer tidligere i år.», legger den nyvalgte lederen til.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**