Fylkesårsmøte 2015 til Sandnes

Rogaland Venstre har tildelt fylkesårsmøte i 2015 til Sandnes Venstre. Fylkesårsmøte vil bli avholdt 7. — 8. februar på Quality Hotel Residence i Sandnes.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Quality Hotel Residence, Sandnes

Foto: Quality Hotel Residence

Kjartan Alexander Lunde

Foto: Mari Halvorsen

— Det er gledelig at vi har et veldig engasjert lokallag i Sandnes som har sendt oss en kjempegod søknad for årsmøte i 2015. Et enstemmig styre har vært enig i at dette vil bli en god plass å diskutere og behandle forslag til vår framtidige politikk, sier leder i Rogaland Venstre, Kjartan Alexander Lunde.

Den viktigste saken på fylkesårsmøte blir debatt og forslag til Venstres Fylkesvalgprogram for 2015 — 2019. I tillegg vil det bli behandlet en rekke organisatoriske saker, samt behandling av aktuelle politiske uttalelser.

Sandnes Venstre i vekst og med nye ansikter
— Det har vært utrolig kjekt å se at Sandnes Venstre har styrket seg de siste årene og at lokallaget nå har enda flere engasjerte, dyktige tillitsvalget. Jeg gleder meg til at de nå skal arrangere fylkesårsmøte, sier Lunde.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**