Velkommen til nye hjemmesider

I menyen til venstre finnes forskjellige stikkord, under hvert av dem ligger det informasjon om temaet. Hvis du vil vite mer om Venstre og Venstres politikk, kan du velge tema øverst eller velge Venstre sentrale sider øverst i menyen. De mest aktuelle begivenhetene i Tvedestrand Venstre finner du videre nedover denne siden.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Som hund og katt

Foto: Eva Mørch

Nominasjonen er ferdig, og den komplette lista finner dere i menyen til venstre. Nå står programarbeidet foran oss, og vi vil gjerne ha din hjelp! Vi skal lage et program som forteller hva vi står for, og hva vi vil arbeide for i Tvedestrand den neste kommunestyreperioden Vi vil gjerne ha innspill, både fra medlemmer og andre interesserte. Er det noen som har spesielle ting de er opptatt av, ta gjerne kontakt med en i styret!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**