Stor oppslutning i Løten

Odd Einar Dørum gjester Venstre i Løten

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Tirsdag 21.november 2006 fikk Løten besøk av den tidligere samferdselsminister og justisministeren Odd Einar Dørum.
– Men det er ikke justispolitikerne som kommer til Klokkergården i kveld, sier Gina Sigstad, leder i Løten Venstre.
– Dørum kommer først og fremst for å snakke om kultur og utdanning, sier hun.
Gina Sigstad håper at mange vil benytte anledningen til en kveld med politisk debatt rundt spennende temaer. Spesielt bør folk med interesse for disse fagfeltene benytte sjansen, sier hun.
Møtet med Odd Einar Dørum i Klokkergården er et åpent møte og dermed full anledning for alle å komme, sier Gina Sigstad.

Odd Einar Dørum kom til Hedmark Venstres møte med tema skole og kultur.

Odd Einar Dørum har vært Venstres partileder fra 1982 til 1986 og mellom 1992 og 1996. Han var
Unge Venstres leder mellom 1970 og 1972, og er en meget erfaren Venstre-politiker som har vært stortingsrepresentant for Oslo siden 1997. Odd Einar Dørum er utdannet sosionom, er Oslo-patriot og har sittet i en lang rekke utvalg. Han har jobbet som lektor ved Diakonhjemmet i Oslo og vært seksjonssjef i Kirkens Bymisjon, i tillegg til å ha sittet som samferdselsminister 1997 til 1999, og justisminister i 2 perioder fra 1999 til 2000 og fra 2001 til 2005.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**