Til innhold
Silje Hafslund, Ole Henrik Skjærstad, Guro Hjemli, Ole Hågensen og Inger Marie Øygard, Foto: Mirjam Engelsjord
Løten Venstre setter folk først

Løten Venstre

Du er hjertelig velkommen som medlem.

Løten Venstre sine kandidater på lista til kommunevalget 2019 er nå klare for å gjøre Løten til en enda bedre kommune å bo i. En kommune som gir omsorg når du trenger det, er et godt sted å vokse opp, og legger til rette for nyskaping, nye arbeidsplasser og grønn vekst. Vi satser på et levende og blomstrende sentrum.

• Sats på skolen.

Barn lærer mer når de har det bra. En god skole er en skole der barna trives. Alle barn fortjener lærere som gir dem mulighet til å velge sin egen framtid.

• Flere nye jobber.

Det må bli lettere å skape arbeidsplasser der du bor. Venstre støtter gründere og småbedrifter. De som våger å satse skal ha like rettigheter som andre arbeidstakere.

• Ta vare på naturen.

Vi bor i et land med fantastisk natur. Den har lagt grunnlaget for vår velferd. Men naturen er sårbar. Derfor vil Venstre ta vare på miljøet. Vi vil gjøre det lett og billig å leve miljøvennlig.

• På lag med framtida.

Venstre er Norges sosialliberale parti. Vi vil at våre barn og barnebarn skal ha minst like gode og trygge liv i morgen, som vi har i dag. Derfor er Venstre på lag med framtida.