Temakveld: Hvordan kan vi skape en bedre psykiatri?

Halden Venstre er opptatt av psykisk helsevern. I forbindelse med Verdensdagen for psykisk helse arrangerer vi en åpen temakveld med mulighet for brainstorming og diskusjon.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Temakvelden vil by på fagkunnskap, åpenhet og sterke erfaringshistorier. Det er gjennom erfaringsutveksling og dialog på tvers av fagmiljøer vi kan finne nye og bedre løsninger.

Venstres programkomité behandler nå Østfold Venstres og Halden Venstres forslag om å sidestille alternative behandlingsformer med tradisjonell skolemedisin. Vi ønsker med å starte en konstruktiv dialog om hvordan den psykiatriske behandlingen kan forbedres, sier lokallagsleder i Venstre, Geir Helge Sandsmark.

Venstres nestleder, Ola Elvestuen, deltar. En vellykket temakveld vil gi grunnlag for Venstres program på dette viktige området, fortsetter styremedlem Jan-Magne Sørensen

Verdensdagen for psykisk helse er en internasjonal dag som markeres 10. oktober. I Norge markeres Verdensdagen også ukene før og etter 10. oktober.

Sted. Halden VGS Porsnes, Porsnesbakken 12
Tid: Tirsdag 7. oktober, 18.00 -20.45