Eldreomsorg

Temamøte 16.okt klokka 1900-2200.

Møtet er lagt til Feviktun bo og omsorgssenter som også er et undervisningssykehjem for Aust-Agder. Vi får høre Annie Særnmo, enhetsleder ved Feviktun bo og omsorgssenter, som forteller om “Historien om Feviktun”. Målet er å få høre hvordan eldreomsorgen kan gjøres i virkeligheten. Vi får også førti minutter med Hans Inge Sævareid, universitetslektor ved UiA, som skal snakke om “Den gode eldreomsorg”. Han har skrevet hovedoppgave om temaet og kan nok gi oss mange a-ha opplevelser.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Selvfølgelig stiller ordfører Hans Antonsen og Anne Midtlien fra Oppvekst og omsorgsutvalget. Vi inviterer i tillegg alle gruppeledere, politikere, interesserte og iderike borgere. Grunnen er at vi i etterkant av de to innledere skal sette opp våre ideer til fremtidens gode eldreomsorg i Grimstad. Dette gjorde vi på vårens temamøte om skole og de punktene som da ble satt ned er av Venstres gruppe tatt med som råd i våre tanker om skolearbeidet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**