Referat fra styremøte i Mandal Venstre

03.02.09 på Møteplassen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Tilstede: Rasmus Olsen, Stein Inge Dahn, Sigurd Bjørn Kastrud, Ingvild Thorsvik, Eva Kvelland og Kari Seland Nilsen.

01/09 Konstituering av styret
Nestleder: Ingvild Thorsvik
Økonomiansvarlig: Stein Inge Dahn
Sekretær: Sigurd Bjørn Kastrud
Nettverks- og VO ansvarlig: Rasmus Olsen

02/09 Grønn sydvest
Trond informerte om arbeidet med å få tak i grønne sydvester til valgkampen. Det sjekkes om Venstre har noen planer om å ta det inn i sin nettbutikk i valgkampen.

03/09 Møtedager og tidspunkter
Trond lager forslag på datoer som alternerer mellom mandager og tirsdager. Møtene er i utgangspunktet på Møteplassen.

04/09 Fylkesårsmøtet
– Sigurd Bjørn må melde forfall til møtet. Stein Inge kommer kanskje. Fremdeles ledige plasser dersom noen skulle ønske å være med. Trond jobber med å få en person til å møte.
– Transport. Eva kjører fra Kristiansand.
– Årsmøtesaker. Et Agder Venstre blir diskutert på årsmøtet. Styret i Mandal Venstre er enig i innstillingen, og ønsker å fremme et mer konkret forslag om at sammenslåingen skal skje i 2010. Stortingsvalgsprogrammet skal behandles. Politiske uttalelser skal behandles. Eva har sendt inn 4 uttalelser. Det arbeides også med uttalelse på kollektivtransport og en om ytringsfrihet jmf debatten om blasfemiparagrafen. Det vurderes også å lage en om Kirkens Bymisjons ønske om å gi helsehjelp til papirløse innvandrere.

05/09 Profilsakene
Vi jobber videre med asyl/innvandring. Bussaken går sin gang. Stein Inge har ansvar. Styret ser på muligheten for å endre formålet med Parkeringsselskapet, til også å se på kollektivtilbudet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**