Bli med på Venstreskolen 11. november!

Lyst til å bli aktiv eller lære mer om Venstre? Sande Venstre inviterer alle Venstremedlemmer til Venstreskolen trinn 1 onsdag 11. november kl. 18.00 – 22.00. Møtested blir Rådhuset i Sande.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Venstreskolen gir en rask innføring i Venstres historie, ideologi og organisatoriske oppbygning, en innføring i Venstres viktigste politiske saker og hvordan du kan bidra til å utvikle Venstres politikk, samt en veiledning til Venstre på nett.

Venstreskolen er et åpent tilbud for venstremedkemmer og andre som er nysgjerrige på vår politikk og våre verdier. Venstreskolen er gratis og åpen for alle, uansett engasjement eller politiske ambisjoner.

Innhold:
– Venstres historie og organisatoriske oppbygning
– Et sosialliberalt Norge og et større Venstre (Venstres viktigste saker)
– Innføring i Venstre+ (Venstres elektroniske møteplass)
– Innføring i presse- og mediearbeid med vekt på leserbrev
– Praktiske oppgaver med gjennomgang i plenum

Mikkel Dobloug

Foto: Christoffer Biong

Vi får langreist besøk av kursholder Chr. Mikkel Dobloug fra Nord-Fron i Oppland.
Dobloug er aktiv i lokalpolitikken for Venstre. Han tok initiativet til å starte lokallag for Venstre i Nord-Fron våren 2006. Nord-Fron Venstre fikk 7,4% oppsluttning under kommunevalget 2007, etter over 20 års fravær i lokalpolitikken i kommunen. Dobloug er også vararepresentant for Venstres representanter i Oppland fylkesting og medlem av styret i Oppland Venstre.

Send påmelding til [email protected] eller på tlf: 95 70 33 40.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**