Venstre i Fylkesrådet

Her finner du informasjon om Venstre i fylkesrådet, fylkesrådets møteplan og fylkesrådets politiske plattform.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Venstres fylkesråd

Annikken Kjær Haraldsen

Foto: Fotograf Hatterem

Annikken Kjær Haraldsen er Venstres fylkesråd med ansvar for kultur, inkludering og samiske spørsmål. Hun er gårdbruker og bosatt i Levanger. Hun var medlem i fylkestinget i perioden 2005-2007, og har vært kommunestyrerepresentant, formannskapsmedlem og gruppeleder i Levanger Venstre.

Hun er utdannet revisor fra Telemark distriktshøgskole, og har arbeidet som administrativ leder i naturfilmselskapet Skuggsjå. Hun har vært medlem av styret i Trønderavisa AS og er medlem av styret i Landkreditt SA. Hun har også hatt flere tillitsverv i landbruksorganisasjonene i Levanger.

Annikken Kjær Haraldsen kan kontaktes på epost [email protected] eller på telefon 97 68 57 51. Du kan også følge Annikken K. Haraldsen på facebook.

Fylkesrådets møteplan
Fylkesrådet i Nord-Trøndelag er fylkeskommunens viktigste utøvende politiske organ mellom fylkestingsamlingene. De har faste rådsmøter hver tirsdag. Saker som skal opp til behandling i fylkesrådet offentliggjøres hver torsdag. På denne linken finner du fylkesrådets møteplan for 2010, med oppdatert sakliste hver torsdag. Klikk deg inn på datoen for det aktuelle fylkesrådsmøtet for å se sakspapirene.

Dersom du har innspill eller synspunkter på saker som skal opp til behandling i rådet kan du ta kontakt med Venstres representant.

Fylkesrådets politiske plattform
Fylkesrådet i Nord-Trøndelag utgår fra et politisk flertall bestående av Venstre, Arbeiderpartiet, Høyre og Kristelig Folkeparti. Partiene vil gjennom samarbeid i fylkestinget bidra til å skape et moderne, fremtidsrettet Nord-Trøndelag.

Som basis for samarbeidet har de fire partiene skrevet en politisk plattform som heter “Med blikket mot framtida”. Hele plattformen kan du lese her eller last ned plattformen i pdf.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**