Borghild Tenden besøkte Hurdal 18 mai

Hurdal Venstre møttes onsdagskveld på Hot Spot café til vårpuss av sitt kommunevalgprogram. Fra Stortinget var Borghild Tenden og Audun Rødningsby (rådgiver for bl a Borghild Tenden) møtt opp for å gi hurdølingene gode innspill.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Hurdal Venstre får besøk av Borghild Tenden

Foto: Thor Kristen Lange

Kollektivtrafikken ble viet mye oppmerksomhet under møtet i Hurdal den 18 mai. Tenden nevnte at hun hadde prøvd å reise kolletivt til Hurdal, men har ikke lykkes. Her har vi en utfordring. Nå må det sies at Runar Bålsrud nylig har vært i møte med Ruter og vi vil allerede på neste ruteendring få se endringer til fordel for kollektivtrafikken i Hurdal. Hurdal Venstre vil også jobbe for kollektiv tilbud på lørdager. Det vil være et meget godt tilbud til innbyggerne dersom de kan ta buss ut for å handle på lørdagen.

Borghild Tenden fikk høre litt om hvilke tanker man har for Venstre politikken i Hurdal. Det ble også nevnt litt om Hurdal etter 7. April , da det nye flystøy direktivet ble innført og veldig mange i Hurdal opplever flystøy i sitt nærområde.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**