Folk først!

Våler kommunelokale feirer 100 år, og dette ble behørig markert i helgen. Ordføreren da var fra nettopp Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Våler kommunelokale feiret 100 års jubileum i år, og dette ble markert denne helgen. Det er selvfølgelig verdt å nevne at Peder Nikolaj Sjursen var Venstreordfører i denne perioden. Sjursen var også pådriver for for at jernbanen ble lagt gjennom Våler, broforbindelsen over Eidsfossen og ikke minst Vålers første aldershjem. Det er liten tvil om at Sjursen forbedret Vålersamfunnet og i dette satte folk først.

Venstre button

Foto: Våler Venstre

Den engasjerte innsatsen Sjursen la ned for Våler, kan tjene som inspirasjon også i dag. Våler Venstre har i hvert fall visjonene klare, og ønsker å legge ned et godt arbeid for videreutvikling av Våler – såfremt velgerne gir oss tillit ved valget.

– Høstens valg handler om bedre løsninger der folk bor, sier leder i Venstre Trine Skei Grande.

Våler Venstre har nettopp dette i fokus, og har kommet langt i arbeidet med partiprogram. Det er ingen hemmelighet at satsingen vil settes inn på fire hovedområder:

Skole
Velferd
Småbedrifter – næringsutvikling
Miljø

Ny brosjyre: Folk først!
Den helt nye brosjyren fra Venstre sentralt har fått den treffende tittelen “Folk først!”. Les brosjyren her.

Mennesker er viktigere enn systemene, og samfunnet utvikles gjennom å satse på menneskene. Derfor setter Venstre folk først. Det vil også Våler Venstre gjøre lokalt.

Gå til Våler Venstres forside, og les flere aktuelle saker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**