Velkommen til valgkampåpning!

Valgkampen i Larvik starter på lørdag klokken 12. Venstre holder appell sammen med de andre partiene. Etterpå treffes vi på Venstres stand.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Larvik Venstre ønsker velkommen til å besøke vår valgstand på Larvik Torv lørdag 13. august kl. 12 og utover. Standen vil være klar ved den felles lokalpolitiske valgkampåpningen der alle partiene i tur og orden skal holde sin appell. 1. kandidat Hallstein Bast holder Venstres appell.

Vervekampanje

Foto: K. Frøyd

Av respekt for alle som er berørt av terroraksjonene ble partiene enige om at valgkampen skulle bli utsatt til 13. august. Det er nå klart for å få en verdig åpning av valgkampen. Vi håper mange stiller opp, og vil være med på å støtte opp om demokratiet vårt i ukene som kommer.

Valgprogrammet og også den ferske valgbrosjyren til Larvik Venstre vil bli delt ut. Våre toppkandidater vil også være tilstede. Kom og besøk oss!

Det er nå mulig å melde seg som frivillig til valgkampen. Du kan f. eks. være med på stands eller omdeling av materiell/flyers. Hvis du har lyst til å bidra, er det veldig fint om du gir beskjed til valgkampleder Trygve Storrønningen, tlf. 48186575. Vi håper du vil bidra slik at vi får et godt valgresultat for Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**