Klar, ferdig og løp!

Abid Q. Raja startet valgkampen i Hurdal. Nå er løpet mot en god plassering i gang.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Endelig er kommunevalgkampen i gang i Hurdal. Bygdedagen dannet rammen rundt et fint arrangement hvor Hurdal Venstre sammen med de andre politiske partiene var tilstede. Abid Q. Raja møtte opp på stadion i Hurdal for å møte folket. Publikumsdeltakelsen var enorm til Bygdedag å være, ca 650 personer var innom i løpet av de 4 timene arrangementet varte, Tore Breen fra Hurdal Lions mente det var publikumsrekord. Hurdal Venstre synes det er flott at befolkningen støtter opp om de lokale arrangementene.

Abid Q. Raja fikk treffe hyggelig folk i Hurdal og det var mange som ønsket å slå av en prat med den sympatiske Venstre politikeren. Høydepunktet var nok stafetten hvor Abid fikk være med på laget og førte stafettpinnen 100m og vekslet med Olaf Knai. Hurdal Venstre løp inn til en velfortjent 3. plass. Laget bestod forøvrig av Ståle Buraas og Runar Bålsrud.

På lag

Foto: Thor Kristen Lange

Hurdal venstre skal være på valgstand den 27. august, da treffer du oss utenfor Coop Rustad og Spar mat Hurdal. Den 3. september finner du oss utenfor Coop Knai og Spar mat i Hurdal. Innspurten blir den 10. september da avslutter vi valgkampen med valgstand utenfor Coop Rustad og Spar mat Hurdal.
Hurdal Venstre har også henvendt seg til førstegangsvelgerne med et kort brev og et valgprogram. Alle innbyggerne i kommunen har også fått valgprogram og valglistene hjem til sin postkasse.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**