På valgmøte den 24. august fremhevet Runar Bålsrud hvorfor du bør stemme Venstre ved kommunevalget

Samarbeid for utvikling er vårt “valgspråk”,sier Runar Bålsrud og vi opplever at de siste fire årene har vært preget av et svært godt samarbeid på tvers av politiske skillelinjer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

runar bålsrud.jpg

Foto: Thor Kristen Lange

Onsdag kveld var det politisk valgmøte i Hurdal og de politiske partiene fikk fremmet sine politiske standpunkter. Runar Bålsrud holdt et godt innlegg om Venstres politikk. Bålsrud er opptatt av at lokalpolitikken ikke først og fremst skal dyrke uenighet slik som i rikspolitikken men finne gode løsninger sammen. Det å finne gode løsninger sammen er utrolig viktig i de store sakene som man er i gang med og som vil prege kommunen de neste årene.

Skolen skal ikke bare bygges den skal også fylles med innhold, kompetanse og faglig innhold skal på plass. Vi ønsker at Hurdal skal bli sett på som en foregangskommune for den fremtidige grunnskolen i Norge. Hurdal skal være kjent for å ha en god skole! Den nye Hurdal skole og kultursenter vil også bli et fyrtårn for den frivillige aktiviteten i bygda, og gjør oss litt mer stolte. Dette er en viktig sak for oss sa Runar Bålsrud på politisk valgmøte den 24 august.

Samhandlingsreformen og eldreomsorg er også meget viktige områder som vi skal bruke store ressurser på i de neste årene.

Venstre vil også jobbe for å få på plass en ny kommunedelplan for Østgreina.

Skal vi lykkes med våre mål er samarbeid for utvikling en forutsetning enten det gjelder internt i bygda eller interkommunalt samarbeid eksternt.
Runar oppfordret til slutt tilhørene til å gi sin stemme til Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**