Valgkamp og økofestival

Valgkampen er godt i gang, og økofestivalen var arena for kampen om velgerne. Det var et hyggelig møte med mange forskjellige mennesker, og vi fikk sjansen til å fortelle om venstres politikk og planer for Sande.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

I Sande var det denne helgen Økofestival, og Sande Venstre var godt synlige i det politiske landskapet.

Kåre Pettersen (Vestfold) og Per Martin Berg (Sande) på plass på Økofestivalen i Sande

Foto: Privat

For Venstre er vern av landbruksjord en svært viktig markeringssak. Vestfold har noen av landets beste jordbruksområder, og Sande er sammen med Re de to kommunene i Vestfold som er best på økologisk landbruk. Venstre har programfestet at vi på landsbasis skal ha mål om 8 prosent økologisk drevet jordbruksareal innen 2013, og mål om 20 prosent innen 2020.

På økofestivalen fikk vi også muligheten til å kommunisere direkte med flere hundre velgere. Vi er positivt overrasket over alle de gode tilbakemeldingene vi fikk denne helgen. Det varmer, etter 2 år med hard innsats og initiativ! Vi takker for at folk har tatt seg tid til å kjenne vår politikk, at våre meninger har blitt sett, og at folk gir oss ros for å ha truffet spikeren på hodet når det gjelder vårt fokus på barn og unge.

Vi er optimistiske og håper på din tillit i kommende periode!

Sande Venstre sitter ikke på latsiden! Vi driver et kontinuerlig arbeid for å se hvert enkelt menneske, og vårt valgkampengasjement vil vokse og bli til et sterkt engasjement for borgere av Sande når valget er over og Venstre er i posisjon til å kunne representere sandefolk med styrke og besluttsomhet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**