Venstre i vekst i Ullensvang

Venstre kan gjera eit godt val i Ullensvang syner ei ny meiningsmåling i avisa HF. – Ei måling ikkje er det same som valresultatet. Vi kjem til å stå på og halda fokus på sakene våre fram mot valdagen. Gode grendemiljø er ein føresetnad for at folk ynskjer å bu i heradet vårt, seier ordførarkandidat Sverre Kleivkås.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

– Å oppretthalda skulekrinsane slik dei er idag er med på å halda dei einskilde grendene levande, understreker Kleivkås. I meiningsmålinga i HF fredag får Venstre får ei oppslutning på 18 prosent.

Inspirerer
– Ei god måling med flott auke for Venstre, er med på å inspirera til ein god innspurt i resten av valkampen, sier han.

Meiningsmåling Ullensvang 2011

Foto: Faksimile frå HF

Læraren viktig
– Læraren er den viktigaste ressursen me har i skulen. Det er viktig å leggja til rette for etter- og vidareutdanning slik at me også i framtida kan ha gode og kvalifiserte lærarar i skulen vår.

Sverre Kleivkås

Foto: Mathias Fischer

Han trur og det er viktig å leggja til rette for bustadfelt i kvar krins, for å i framtida gje fleire ungar i skulen.

Andre viktige saker for Venstre i Ullenvang
• Arbeida for meir midlar til rydding av vegane, slik at innbyggjarane og turistar, slepp å køyra gjennom ein grøn tunell, men heller få sjå den flotte fjorden me har i heradet.

• Venstre vil og støtta initiativ til foredling av lokalprodusert mat og anna verdiskaping basert på gardane sine ressursar. Det bør verta betre vilkår for lokalproduksjon av øl og sider.

• Sjå og Venstres program og lista i Ullensvang.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**