Kjempeinteresse for Venstre i Bjerke!

3dje lørdagen på Linderud senter hvor Bjerke Venstre leverte varene!
Mange interesserte velgere som hadde mange gode spørsmål og fikk like mange gode svar fra ivrige Venstremedlemmer på stand.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Bjerke Venstre profilerte seg godt denne valgkamp-lørdagen på Linderud senter hvor de fleste partier var tilstede for å kapre velgere!
Tonsentrikken var et hett tema og mange var nysgjerrige på hva Bjerke Venstre mener om denne saken som i særdeleshet opptar beboere i Rødbergveien på Tonsen.
Carl Støylen fra Bjerke Venstre kunne berolige mange urolige beboere med at Venstre vil bidra til at prosjektet blir gjennomført på en fordelaktig måte også for lokalbeboerne. Bjerke Venstre har programfestet at prosjektet må sikres en demokratisk behandling før den endelige beslutning tas. Det miljømessige og sikkerhetsaspektet må veie tungt.

Bjerke valgstand 3.9.2011 CJS

Foto: Sissel Støylen

Det var også gode spørsmål om innovasjon og småbedrifters muligheter for støtte i Oslo og Akershus.
En god Venstre sak hvor Venstre vil at Innovasjon Norge skal distribuere midlene sine til de beste tiltakene, uavhengig av hvor de måtte finne sted.

Fremtiden for Aker sykehus ble igjen debattert hos flere av partiene på Linderud senter og det var tydelig at dette opptok mange velgere som var tilstede.
Bjerke Venstre har i denne saken hele tiden ønsket at det fortsatt skal være helsetjenester på Aker sykehus. Det bør blandt annet etableres legevaktsbase med 24-timers vakt, helsehus med tilgang på gode tjenester innen livsstilsykdommer og psykiatri.

Det var tydelig at valget er tema også på skolene for det var bemerkelsverdig mange lærere som kom for å få med seg litt ekstra valgbrosjyrer til bruk i skolearbeidet.
Skole er jo en av kjernesakene til Venstre som ønsker å satse på lærerne fordi vi vet jo alle at dyktige og motiverte lærere er nøkkelen til en god skole.

Og som sist lørdag var det også Venstre-ballonger til alle barna og det ble riktig fint og grønt i senteret etter hvert som dagen gikk 🙂

Bjerke valgstand Sissel og Christian 3.9.2011

Foto: Carl Johan Støylen

Bjerke Venstre har en fin tilvekst av nye medlemmer og det er bra!
På stand denne lørdagen et av våre nye medlemmer Christian Kuran (til venstre på bildet)som hadde meldt seg frivillig i valgkamparbeidet. Takk til Christian for flott innsats.

Bjerke Venstre trenger flere valgkampmedarbeidere:
Har du lyst til å være med i valgkampen, dele ut brosjyrer eller stå på stand så si ifra til
Valgkampansvarlig Helene Z. Skulstad [[email protected]] eller styret i Bjerke Venstre ved
Carl J.Støylen tlf: 92044076

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**