Da er valgkampen over for denne gang

Etter noen hektiske uker er valgkampen over for denne gang. Det har vært noen hektiske uker med mye aktivitet og stor interesse for Venstre. Mange har benyttet sjansen til å komme bort til oss og stille spørsmål for å finne ut riktig standpunkt for sitt valg, og mange har bekreftet at Venstre er riktig for dem. Vi i Nannestad Venstre er veldig glade for disse tilbakemeldingene og er det noen som har synspunkter eller spørsmål nå mot slutten er det bare å ta kontakt med oss.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Vi har gjennom hele valgkampen opplevd økende interesse noe som også har synes på meningsmålingene. Det store spørsmålet, spesielt fra våre “konkurenter” har vært hvilken side vi som sentrumsparti vil velge etter valget. Dette er det kun et svar på, dette avgjøres etter valget og avhenger fullstendig av de mulighetene valgresultatet gir oss for å kunne innfri mest mulig av vår politikk. Vi er et parti som står i sentrum og som ønsker å være et solid sentrumsalternativ. Nannestad Venstre sitt fokus er og vil være vår politikk.

Som Venstre velger skal du være trygg på at vi alltid søker beste løsning for det som er viktig for oss. Noen ganger vil det bety at vi får igjennom alt, andre ganger noe. Når det gjelder det å velge side vil det være av stor betydning at de som evt velges må ha samarbeidvilje og vise dette også gjennom de kommende forhandlingene. For Nannestad kommune kan det se ut som at det vil bli flere alternativer enn det har vært på lenge. Det er utrolig jevnt nå i innspurten og det er viktig at velgerne tar et standpunkt – din stemme kan bety alt! Et godt samarneide handler om respekt og viljen til å gi og ta underveis i dette samarbeidet.

Avslutningsvis vil jeg si at dette er valget er for deg der du bor og hvordan vi vil ha det!

Har du spørsmål håper jeg du tar kontakt med oss.

Godt valg!!!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**