Gratulerer med valget

Trine Skei Grande kom til Hurdal for å gratulere Runar Bålsrud og Hurdal Venstre med fantastisk valg

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Lederen for Venstre, Trine Skei Grande og hennes sekretær Audun Rødningsby var i Hurdal torsdag den 29. september for å hilse på Hurdals gjenvalgte ordfører. Medlemmene i Hurdal Venstre var invitert hjem til familien Rødningsby på ettermiddagskaffe og også å få hilse på Venstre lederen.

Blomst til Venstres ordfører i Hurdal.jpg

Foto: Thor Kristen Lange

Trine Skei Grande hadde med en stor bukett fargerike roser som ble overrakt Runar Bålsrud sammen med gratulasjon for det gode valget. Runar leverte buketten videre til Hurdal Venstres administrative leder Thor Kristen Lange. Hurdal Venstre har et godt team og alles innsats har gitt gode resultater som vi er stolte av, sa Trine Skei Grande.

Tidligere på dagen var Trine Skei Grande på små vilt jakt i Hurdalsterrenget sammen med bl a Runar Bålsrud og Audun Rødningsby. Haren var hoppet langt unna lyngen som jaktlaget trålte seg gjennom og selv om det ikke ble avfyrt noen skudd så var dagen alikevel ikke bortkastet. Jaktlaget hadde en solrik og fin dag i Hurdals naturen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**