Fylkesårsmøte 2013 til Sola

Rogaland Venstre har tildelt fylkesårsmøte i 2013 til Sola Venstre. Fylkesårsmøte vil bli avholdt 2. — 3. februar på Rica Airport Hotel.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Rica Airport Hotel Stavanger, Sola

Foto: Rica

Kjartan Alexander Lunde, Stavanger, Rogaland

Foto: Mari Halvorsen

— Det er gledelig at vi har et veldig engasjert lokallag i Sola som har sendt oss en kjempegod søknad for årsmøte i 2013. Et enstemmig styre har vært enig i at dette vil bli en god plass å diskutere og behandle forslag til vår framtidige politikk, sier leder i Rogaland Venstre, Kjartan Alexander Lunde.

Den viktigste saken på fylkesårsmøte blir debatt og forslag til Venstres Stortingsvalgprogram for 2013 — 2017. I tillegg vil det bli behandlet en rekke organisatoriske saker, samt behandling av aktuelle politiske uttalelser.

Sola Venstre har styrket seg de siste årene
— Det har vært utrolig kjekt å se at Sola Venstre har styrket seg de siste årene og at lokallaget nå har ennå flere engasjerte, dyktige tillitsvalget. Jeg gleder meg til at de nå skal arrangere fylkesårsmøte, sier Lunde.

Etter valget i 2011 kom Venstre i posisjon med Høyre og KrF i Sola. De er representert med et formannskapsmedlem og nestledere i 3 av kommunens 4 hovedutvalgene. Sola er dermed en av de kommunene i Rogaland hvor Venstre er best representert med ledende verv.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**