Endringer i Horten Venstres gruppe

I forbindelse med at Thor-Erling W. Hansen flytter utenlands blir hans posisjoner fylt med nye, engasjerte medlemmer. Dette medfører endringer i både Horten Venstres styre og gruppe.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Carl-Otto Kielland Horten

Carl Otto Kielland blir nytt styremedlem i Horten venstre og trer også inn som vara til hovedutvalg for bygg, regulering og næring. Carl Otto er 50 år, bor i Åsgårdstrand og er utdannet markedsøkonom. Han er opptatt av at god miljø- og arealpolitikk er avgjørende for utviklingen av Horten som et godt bosted. Videre er estetikk og kultur viktig i utviklingen av en vakker og levende by.

Johanna

Johanna Ronneng Winther overtar som vara til hovedutvalg for kultur, oppvekst og familie. Johanna er 17 år og engasjert i Unge Venstre. Hun er avgangselev ved Skagerak International school i Sandefjord, men bor i Horten. Politisk er Johanna mest opptatt av skole- og utdanningspolitikk og er glad for å ha sin debut i politikken i nettopp dette utvalget.

atle mosebekk arntsen 3

Som vara til havnestyret settes Atle M. Arntsen inn. Atle er 30 år og i dag medlem i hovedutvalg for bygg, regulering og næring og 1.vara til kommunestyret. Atle går også inn som nytt styremedlem i Horten Venstre.

De nye representantene blir formelt valgt i kommunestyret 24.9.

Komplett oppdatert oversikt over styret finner du her, og over representanter her.

Vi ønsker de nye hjertelig velkommen, og Thor-Erling god tur til Singapore!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**