Pål Farstad kommer på årsmøtet!

Førstekandidat til Stortingsvalget, Pål Farstad, kommer på årsmøtet i kveld og holder innlegg om veien fram til valget, og våre kampsaker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Pål Farstad på Venstres landsmøte 2011

Foto: Thomas Havro Hansen

Farstad har med sin faglige bakgrunn, sin yrkesutøvelse og gjennom sine politiske verv i fylkeskommunen og i Kristiansund kommune, vist seg som en meget kompetent og samarbeidende person. Spesielt nevnes saksområder som marine og maritime næringer, utdanning, kultur og samferdsel. Pål Farstad sitter i Utdanningsutvalget og Miljøutvalget i fylket og han leder næringsutvalget i Kristiansund kommune.

Han er nå ansatt i Triangel AS med hele Møre og Romsdal som arbeidsområde. Han har tidligere vært daglig leder i Nordmøre Fiskebåt, Nordmøre Fiskarlag og vært leder for KOM Vekst; næringsforeningen for Kristiansund og omegn.

Pål kjenner Møre og Romsdal fylke godt både gjennom sine verv og sin yrkeskarriere. Han kommer opprinnelig frå Ålesund og er nå bosatt i Kristiansund.

Årsmøtet er på:
Ålesund rådhus – lavblokka