Vil du støtte Sør-Trøndelag Venstres valgkampanje?

LO har nylig gått ut og erklært at de vil støtte de rødgrønnes valgkamp med rekordsummer. Venstre derimot har bare kraften i egen politikk å kjempe med. Men skal vi gjøre et godt valg, må vi få politikken ut til velgerne. Derfor ber vi deg som har et par kroner til overs å bidra til Sør-Trøndelag Venstres busskur-kampanje!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Ennå har ikke valgkampen begynt for alvor. Men vi veit den kommer, og vi veit hvor vanskelig det er å komme ut med politikk når LO først har pumpet Arbeiderpartiets valgkampmuskulatur full av friske valgkampmidler og setter i gang sitt tunge maskineri.

Denne gangen ønsker vi at budskapet vårt skal komme ut. Derfor har vi fått hjelp av Lise Blomseth til å utforme en kampanje som kan henges opp på busskurene i Trondheim, Malvik og Melhus under valgkampen. Dette er folkerike områder hvor det er særlig viktig å vinne mange stemmer.

Slik ser kampanjen ut. Synes du den er fin? Kom gjerne med tilbakemelding!

Med kampanjen ønsker vi å få fram bredden i vår politikk. Det synes vi kampanje-utkastet gjør på en god måte. Slagord er for de som er fattige på politikk! Men det har nå dessverre sine utfordringer å være rik på politikk, men fattig på penger også. Derfor trenger vi din støtte!

Ønsker du å støtte Sør-Trøndelag Venstres valgkampanje, kan du benytte deg av følgende kontonummer:

4202.46.75801

Husk at alle monner drar for den som lite har!

Og jo flere som kjenner til hva Venstre står for, jo flere stemmer vil vi få. Så ubeskjeden tiltro til egen politikk er det ikke alle som har grunn til å ha.

Vi har forhandlet oss fram til en totalpris på 175. 000 kr for at kampanjen skal henges opp på samtlige busskur. Allerede før vi lanserer kampanjen, har vi fått inn om lag tjue tusen kroner fra Venstre-sympatisører og medlemmer. Så dette skal vi klare!

Bli en ekstra god Venstre-venn i dag – hjelp oss å få budskapet ut!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**