Blomster og gode ord til Helge og Sigurd

Fylkesstyret takker Helge Hamre for stor innsats i fylkeslaget og i Landsstyret, både i organisasjon og politisk. Helge Hamre gikk av som fylkesleder i Møre og Romsdal Venstre på årsmøtet 2013. Han velger å prioritere lokalpolitikk fremover og ønsket ikke gjenvalg som fylkesleder. Sigurd Heiervang har flere år bak seg som kasserer, og ønsket å overlate den oppgaven til nye koster. Takk til Sigurd for godt arbeid med regnskap og budsjett. På fylkesårsmøtet i Kristiansund 10.februar ble begge to hedret for stor innsats med blomster og gode ord.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Frits Inge Godø gikk ut av vervet som leder for valgnemnda etter nærmere to decenniers innsats. Han er fortsatt leder av nominasjonsnemnda. Frits var ikke tilstede i møtet, men fikk overbrakt hilsen og stor takk for vel utført verv. Alle tre fikk en minnegave, en glassfigur som var utformet som en seilbåt med grønne seil og med ønske om lykke til videre.

Som ny leder ble Ragnhild Helseth valgt, og Heidi Hogset ble valgt til kasserer. Det nye fylkesstyret sin sammensetning: se eget oppslag.

Valg.Ragnhild, helge, Sigurd

Foto: ÅML

Nyvalgt fylkesleder Ragnhild Helseth takket Helge Hamre (tv) og Sigurd Heiervang (th) for stor innsats i vervene som henholdsvis fylkesleder og kasserer

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**