Vi skal ut og plukke søppel

Å ta vare på miljøet kan være alt fra å verne sårbare områder som Lofoten og Vesterålen, til å plukke opp søppel, bruke søppelkasse og plukke opp etter hunden sin.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Venstre vil ha en storsatsing på gang- og sykkelveger i hele landet, beholde grønne lunger, sørge for turmuligheter i nærmiljøet og belønne miljøvennlig og trivelig tettstedsutvikling.

De kommunale tomtene er en stor del av Hurdal Torg og er derfor viktig for hvordan helhetsinntrykket av bygda våres er. I den anledning vil vi i Hurdal Venstre bidra til at Hurdal får vært både flott, ivaretatt og ikke minst bevisste på hvordan vi tar vare på nærmiljøet vårt. Hva er vel da bedre enn å plukke søppel?

Den 6. mai klokken 18:00 vil vi i Hurdal Venstre være å finne på og rundt torget på jakt etter søppel og annet som ikke hører hjemme i naturen.

Vi vil samtidig komme med en oppfordring til alle innbyggerne i Hurdal om å bruke søppelkasser og ikke minst plukke opp avfall etter hunden sin.

MVH
Hurdal Venstre