Nittedal Venstre på facebook

Nittedal Venstre vil bruke facebook-siden “Nittedal Venstre” til å legge ut informasjon om lokalpolitiske saker. Du kan vise din interesse for Nittedal Venstres politiske arbeid ved å “like” siden vår.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Den nåværende hjemmesiden vil bestå, men vi vil bruke facebook-siden til å komme med aktuelle saker eller synspunkter, og henvise videre til hjemmesiden for mer informasjon.

Lokale pertier på nett
En liten sjekk som vi har gjort, viser at alle partier som er representert i kommunestyret i Nittedal, har en side eller en gruppe på facebook. Det er stor variasjon på hvor ofte facebook og hjemmesider blir oppdatert av de lokale partiene. Målsetningen med Nittedal Venstres facebook-side er å få ut våre synspunkter på utviklingen av Nittedalssamfunnet, og engasjere våre innbyggere i dette arbeidet.

Trykk “liker”
Det er uforpliktende å trykke “liker” på Nittedal Venstres facebook-side. Vi oppfordrer deg som er glad i Nittedal og er engasjert i utviklingen av bygda vår til å følge med på den informasjonen vi legger ut. Du kan også komme med synspunkter i aktuelle saker som du er opptatt av.

Logo Facebook

Foto: Facebook

Gå inn på Nittedal Venstres facebook-side og trykk “like”:

Facebook: Nittedal Venstre

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**