Vellykket samling med LPN 25.mai!

Energi og entusiasme er stikkordene etter helgens samling for lokallagene som ble avviklet sist helg. Innlegg fra Pål Farstad, Britt Giske Andersen og Olbjørn Kvernberg ga deltagerne viktig politisk påfyll om det arbeidet Venstre vil føre etter valget. Generalsekretær Trond Enger ga gode råd og hadde en praktisk tilnærming til hvordan drive valgkamp frem til Stortingsvalget i september.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

LPN 25.05.13

Foto: TE

Lokallagsleder Ola Betten, Molde Venstre, holdt et innlegg til nytte for videre politisk arbeid knyttet til miljøsaken, både i valgkampen og praktisk politisk arbeid lokalt i kommunestyrene.

Fylkesleder og valgkampansvarlig Ragnhild Helseth ledet samlingen, og ga også en oversikt over valgkamputvalgets arbeid så langt.

Deltagerne inne. LPN mai 2013

Olbjørn, Pål og Britt. LPN mai 2013

Foto: RH

Samlingen ble avholdt på Vorpenes gard i Eidsvåg i Nesset. Et vakkert historisk sted som både praktisk og sosialt fungerte veldig godt. Mat ble levert fra hotellet i nabolaget.

Tusen takk til Trond for besøket . Det var et hyggelig møte med Venstres generalsekretær som tiltrådte sin stilling sist høst.

Takk til Olbjørn for verstskap.

Takk til Alvhild, Heidi og Britt Dagny som ordnet med servering.

Mat. LPN mai 2013

Heidi og Alvhild. LPN mai 2013