Vellykket valgkampåpning

Første etappe av valgkamp i Harstad sammenfalt med Arctic Race of Norway. Etter et godt besøkt internarrangement fredagskveld; var vi klare for fest. Under formiddagens stand på folkefesten i Harstad sentrum krydde det av stemmesankende Venstrefolk. Folk først!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Valgkampåpning Harstad

Foto: Maria Serafia Fjellstad

Med positive meningsmålinger, medlemsvekst i Harstad Venstre og et nyoppstartet Unge Venstre-lag med nærmest medlemseksplosjon – er vi godt rustet for tida framover! Grønnkledde Venstrefolk fyllte vår stand; preppet med god politikk, grønne epler og kaffe.

-Mange tror og ønsker at valget gir et regjeringsskifte. Det gjør også Venstre. Men det er stor forskjell på hvilken skole- og miljøpolitikk som blir ført av en blågrønn regjering sammenlignet med en mørkeblå, sa Trine Skei Grande under valgkampåpningen i Arendal. Gjennomgangsmelodien over var også tydelig på stand i Harstad idag. Vi er ute for å synliggjøre vår politikk, og for å synliggjøre den vesentlige forskjellen den vil gjøre for et eventuelt borgerlig flertall etter valget.

Vi stiller på stand alle lørdager fram mot valget. Vi gleder oss til neste helg; til Bakgårdsfestivalen – og til besøk av vår førstekandidat Irene Dahl.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**