Valgkampstart på Mosenteret

Nittedal Venstre startet valgkampen med stand på Mosenteret torsdag ettermiddag. Her kan du lese mer om planene framover.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Ingjerd Fjøsne på stand ved Mosenteret.

Nittedal Venstre startet valgkampen med å stå på stand utenfor Mosenteret sist torsdag. — Vi har gode erfaringer fra tidligere år når det gjelder å møte velgerne på andre dager enn lørdager. Vi fikk delt ut en del valgmateriell, men vel så viktig var det å få synspunkter fra bygdefolket både på stortingsvalget og lokale saker de er opptatt av, sier varaordfører Inge Solli.

Nittedal Venstre på stand utenfor Mosenteret.

Miljø, skole og helse
– Mange av dem vi snakket med på stand var opptatt av at Norge skal føre en framtidsrettet miljøpolitikk, og at vi trenger partier som Venstre for å få gjennomført en slik politikk, sier Solli. Siden det var tre kommunestyrerepresentanter som sto på stand sammen, var det naturlig for de forbipasserende å ta opp lokale saker også. Skoleutbygging, kompetente lærere og en god helse- og omsorgssektor i kommunen var derfor viktig for flere av velgerne. — Og så ville flere at Venstre skulle fortsette å stå på for å få bygd kulturhuset selv om de ikke nødvendigvis stemte Venstre selv, sier Ingjerd Fjøsne.

Venstre-stands framover
Nittedal Venstre kan treffes på stands både på Mosenteret og Hagansenteret i ukene fram mot valget. De vil også komme innom Ånebysenteret. — Hvor mange steder vi kan stå på stand samtidig avhenger av hvor mange som kan delta. Planen er at vi kan treffes på stand på torsdager rett etter normal arbeidstid og på lørdager. Tirsdag 27.august er planen at Akershus Venstres førstekandidat Abid Q. Raja kommer på besøk til Nittedal. Vi vil distribuere noe valgmateriell i postkassene, og vil ha mye mer informasjon på nett, sier Arve Pedersen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**