Unge Venstre Indre Østfold

Unge Venstre Rvdyr

Hei!

Det er ikke et Unge Venstre lokallag i Indre Østfold eller, men på denne siden kan du se litt om hva som skjer i Østfold Unge Venstre og blant oss som er medlemmer i Indre Østfold.

Er du ung og vil jobbe med politikk i Venstre så bør du velge Unge Venstre. Medlemskap på 50 kroner i året. Her kan du melde deg inn–>https://www.ungewww.venstre.no/bli-medlem.

Stopp dødsstraff!

Hviterussland

Unge Venstre EU 2

Unge Venstre ønsker et samlet, demokratisk og grenseløst Europa som er åpent og inkluderende overfor omverden, og som tar globalt ansvar for de utfordringene vi står overfor i dag. Unge Venstre jobber for at alle europeiske stater, inkludert Norge, samles i EU for å møte felles europeiske utfordringer med felles europeiske løsninger.

Unge Venstre Klima

Det miljøvennlige alternativet skal være det beste, raskeste og rimeligste. Vi må ha bedre og billigere kollektivtransport med lave priser og flere avganger. Verden står overfor vår tids største utfordring, og de politiske beslutninger i dag vil påvirke hvordan verden ser ut for generasjonene som kommer etter oss.

Unge Venstre Utdanning

Skolen er til for deg. En skole som er lik for alle passer like dårlig for alle. Unge Venstre vil gi deg frihet til å velge hvordan din skolehverdag skal være, i stedet for dagens A4-løsninger. Du fortjener en god skole med mer trivsel og høyere kvalitet. Gode lærere, klare tilbakemeldinger og reell tilpasset opplæring skal sikre at du får muligheten til å oppnå det du ønsker i livet.

Unge Venstre Tog

Unge Venstre Arktis