Våre kandidater

Gjerdrum Venstre

gruppeeee

11 gode grunner til å stemme på Venstre ved lokalvalget i Gjerdrum:

1. Lars Peder Nordbakken (1957)

Siviløkonom, strategirådgiver og selvstendig næringsdrivende. Gruppeleder for Venstre i kommunestyret og medlem av formannskapet. Forfatter av flere bøker, rapporter og artikler om økonomisk politikk og er tilknyttet tankesmien Civita. Initiativtaker og leder av Romeriksåsen Sykkelklubb. Spesielt opptatt av næringsutvikling, stedsutvikling, skole, inkludering og gode vilkår for et levende lokaldemokrati, idretts- og friluftsliv.

1. Geir Havenstrøm (1957)

Sivilingeniør og seksjonsleder for Risikostyring i Avinor, leder Gjerdrum kulturforum, tidligere styremedlem i GAT, Gjerdrum Musikklag og skolekorpset. Opptatt av utvikling av Ask med gode møteplasser og allsidig aktivitet – et godt oppvekstmiljø og tilbud til uorganisert ungdom, herunder støtte tiltak som f.eks. MOT.

1. Anne Kristine Næss (1974)

Sosialantropolog, jobber med prosjektledelse, porteføljestyring og service management. Har bakgrunn fra reformarbeid og effektivisering av store statlige etater og organer, men også privat næringsliv. Styremedlem i itSMF Norge. Er opptatt av idrett, kultur og utdanning, men også næringsliv, helse, og miljø.

1. Hilde Havenstrøm (1968)

Økonom og avdelingskontroller i ABB, styrerepresentant for kulturorganisasjonene og småeierne i Gjerdrum Kulturhus, mangeårig leder i Gjerdrum Musikklag og tidligere styremedlem i Gjerdrum golfklubb og kontrollkomiteen i Gjerdrum idrettslag. Opptatt av kultur og videreutvikling av bygdas kvaliteter.

1. Vidar Skogvoll (1964)

Utdannet pedagog og arbeider med kompetanseheving for tilsatte i Kriminalomsorgen. Opptatt av levende lokaldemokrati, barn og unges oppvekstvilkår og miljøspørsmål.

1. Line Daae Løvstad (1974), barnevernspedagog.

7. Magnus Glomnes (1973), sivilingeniør.

8. Katrine Høysæter Minken (1968), konsulent innen økonomi og administrasjon.

9. Bjørn Erik Sørli (1976), virksomhetsleder i Gjerdrum kommune.

10. Einar Korvald (1956), agronom og bonde

11. Thor W. Togstad (1946), siviløkonom og partner.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**