Sterk Venstreliste i Alstahaug

Listetopper fra Alstahaug Venstre
Venstre vil snu hver stein for å finne penger til kommunebudsjettet! Fra venstre Sverre Knut Andresen, Inger Hansen og Hanne Nora Nilssen, Arne Langset

Listetopper fra Alstahaug Venstre

Årets Venstre-liste ved kommunevalget er en meget sterk liste. Venstre har fått mange dyktige folk med ulik utdannelse og erfaring til å stille opp for partiet. -Vi har kommunens beste liste, sier varaordføer og ordførerkandidat Hanne Nora Nilssen. Hun fortsetter: Vi er også det partiet hvor andelen kvinner er størst, hele 10 av 17 representanter på listen er kvinner, og nummer to på toppen er også kvinne. Der står Inger Hansen, vår dyktige leder i Altahaug Venstre. Det er veldig bra med mange kvinner nå som ett av satsingområdene for partiet er bedre velferdstjenester i kommunen. Vi har med folk som vet hvor skolen trykker. Jeg vil også trekke fram ringreven Arne Langset som er ny på vår liste. Han har lang fartstid internt i Venstre, og vil være en stor ressursperson for oss. Vi er veldig fornøyd med at han kom flyttende til kommunen, sier Nilssen.

Andre, nye listekandidater som hun også trekker fram er Sverre Knut Andresen og Arild Dalheim. Andresen arbeider i dag for Næringsforeningen, mens Dalheim representerer den yngre garde, og kom for et par år siden flyttende fra Herøy til Sandnessjøen.

Listen er som følger

1. Hanne Nora Nilssen