Godt nytt år alle sammen!

Etter en deilig og lang juleferie er det morsomt å begynne med politikk igjen, og januar byr på mange muligheter. Allerede forrige uke startet det nye året med fylkesmannens politikeropplæring. Der var Maja Solli fra Venstre og lærte om blant annet kommuneloven og bosetting av flyktninger. Opplæringen ga nyttige innspill og inspirasjon. Ordføreren i Moss sitt foredrag ga en tankevekker i arbeidet med kommunereformen: Det er utrolig hva man kan få til når man samarbeider og tenker langsiktig. Alle dokumentene fra opplæringen finner dere på fylkesmannens internettsside.

Mandag 11. januar hadde vi årsmøte i Sunndal Venstre med følgende resultat:

Leder: Steinar Husby Nestleder:
Britt Iren Bæverfjord
Kasserer: Tove Hundseth
Sekretær: Kari Kittelsen
Styremedlem: Mildrid Solli og Maja Solli

Ta gjerne kontakt med en av oss i styret om du har noe på hjertet. Vi vil ha møte i forkant av hvert kommunestyremøte der saker som er på agendaen vil bli diskutert. Førstkommende onsdag er det kommunestyremøte som i sin helhet er dedikert til kommunereformen og møtet i dag ga gode innspill til diskusjonen som venter på onsdag. Det blir spennende å se hva som kommer ut av det møtet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**