Bli medlem i Skien Venstre

Nyvalgt styre til Skien Venstre 2016. Fra Venstre: Nora Fjeldkåsa, Atle Rui, Geir Arild Tønnessen, Lars Martin Borlaug, Kenneth Berg, Albert Poliku Islam, Sidsel Devik, Hedvig Johanne Nysæter, Gustav Søvde og Hanne Slåttun , Foto: Sofie Klovning

Hva oppnår du ved å bli medlem?

Å være medlem av Skien Venstre er en givende fritidssyssel. Vi kan tilby deg muligheten til å være med å påvirke hvordan kommunen vår skal utvikle seg videre.

Helt konkret handler lokalpolitikk om å ta avgjørelser som direkte påvirker hverdagen vår. Gode eksempler er at du er med på å bestemme oppvekstvilkårene til våre unge, pleietilbudet til våre eldre eller hvor og hvordan det skal bygges i kommunen vår.

Hva innebærer det å være medlem i Skien venstre?

Et medlemsskap er så forpliktende som den enkelte gjør det til selv. Vi trenger folk til alle mulige slags oppgaver. Vi trenger til og med medlemmer som bare synes vi gjør en god jobb og støtter oss gjennom å betale medlemskontingenten.

Vi trenger medlemmer med sterke meninger og gode refleksjoner over utfordringer kommunen står overfor. Vi trenger medlemmer som helst vil være i bakgrunnen, som liker å hjelpe til med organiseringen av et lokallag. Vi trenger medlemmer som skriver leserinnlegg i aviser, eller på nett. Kort sagt; vi trenger deg!

Å melde seg inn

Hvis du vurderer eller har vurdert å delta i lokalpolitikken, oppfordrer vi deg til å kaste deg inn! For at demokratiet skal fungere er det et stort behov for nye mennesker og nye ideer som er med på å bygge samfunnet vårt videre.

Hvor aktiv du ønsker å være bestemmer du selv. Men du skal vite at alle møter i Venstre er åpne. Du kan møte for å se om dette er noe for deg og ta gjerne med en venn!

Har du alt bestemt deg?

Bli medlem!

Vurderer du å melde deg inn men har spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss her: [email protected]

Trine i Skien