Ledige sommerjobber i Rogaland Venstre

Rogaland Venstre har ledige sommerjobber

Liker du historie? Og har du lyst til å være med å jobbe for at Venstre skal få et ryddig og fint arkiv?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**

Vi søker to personer til prosjektstillinger i sommer med 3-4 ukers arbeidstid. Opprinnelig tenker vi at arbeidsukene er i juli, men vi er noe fleksible tidspunkt for engasjement.

Vi søker deg som er strukturert og selvgående, og som vil lære mer om Venstre, vår historie og organisasjon.

Mesteparten av oppgavene går ut på å sortere og identifisere gamle dokumenter. Noen av dokumentene skal digitaliseres og mesteparten skal gjøres klar for avlevering til Statsarkivet.

Det er en fordel med erfaring fra politisk og organisatorisk arbeid og det er en forutsetning at du er godt kjent med ulike IKT-verktøy. Som person har du gode samarbeidsevner, er løsningsorientert og har evne til å arbeide både selvstendig og sammen med andre. Evne til å ta initiativ og å arbeide målrettet er viktig.

Opplæring vil bli gitt.

Arbeidssted er Venstres hus i Søregata 11 i Stavanger sentrum.
Lønn etter avtale.

Søknad kan sendes innen fredag 27. mai til [email protected]

Attester og vitnemål kan eventuelt medbringes i forbindelse med intervju. Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med fylkesleder Kjartan Alexander Lunde på telefon 95709534 eller epost [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**